Monday, April 25, 2011

Dia kau Lupakan, Kau AkAN dillupakanNya...

 ........................
Tiga malam lepas..... gua diuji dengan beberapa anasir jahat.. anasir ini yang menjadikan gua semakin hari, semakin pening.... time ni, gua baru nak tido.... 

Dalam jangka masa 5 minit, sebelum anak mata menutup rapat... serta merta muncul makhluk yang menhengpap tubuh gua.... gua dapat rasakan pergelangan tangannya yang kasar, tubuhnya yang begitu besar,...... dan disaat dia memeluk gua, tubuh gua rasa meremang.....

Gua baca ayat2 suci Al-Quran... Syukur dia melepaskan gua.... Sehingga ke hari ni... gua masih diuji..... Mungkin ada hikmah disebalik peristiwa yang menimpa gua ni.... oh....... solat Insyak x laksanakan lagi..... dah leka sgt... inilah jadinya... Wassalam....

1 comment:

  1. thank dtg jenguk..so sy follow dan letak link dlm blog sy nnti leh dtg sini lagi...thank 4 ur support

    ReplyDelete